Egyelőre az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Szaúd-Arábiában és Japánban lesz elérhető a Twitter újítása, amely a márkahűségben és az elköteleződésben segíthet. 

Az egész lényege, hogy a hirdetők 24 órán keresztül testreszabhatják a Twitter lájk gombjának animációját. A márkajelzéssel ellátott tetszésnyilvánítások megjelennek minden olyan organikus vagy reklámozott tweeten, amely a hirdető által kiválasztott hashtageket tartalmazza, miután egy személy kedvelte az adott bejegyzést

“Néhány pillanat külön figyelmet érdemel: egy film vagy sorozat premierje, egy nagy konferencia, egy új termék piacra dobása, vagy akár egy globális sportesemény. Az ehhez hasonló nagy pillanatokra, amikor valami újat szeretne mutatni, fel akarja hívni a márkája ismertségét, vagy azt akarja, hogy beszélgessenek a márkáról, merész, kreatív módszereket dolgoztunk ki, amelyekkel kitűnhet az idővonalon” – írja közleményében a Twitter. 

Valószínűleg iszonyú drága lesz, de a nagy márkák számára tényleg kiemelkedő lehetőség. Főleg, hogy a márkázott kedvelések beépülnek a Twitter Timeline Takeover hirdetési kínálatába, amely biztosítja, hogy egy márka hirdetése legyen az első olyan hirdetés, amely akkor jelenik meg, amikor valaki aznap először nyitja meg a Twittert. 

Forrás: Social Media Today