hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Az egyik első dolog, amit Elon Musk tett, miután átvette az irányítást a Twitternél, az volt, hogy átdolgozta a jelvényrendszert, és bevezette a havi 8 dolláros, Magyarországon egyelőre nem elérhető Twitter Blue előfizetést (ami most már 11 dollár). A Blue jelenlegi verziója azonban csak felére csökkenti a hirdetéseket, de Musk a Twitteren azt írta, hogy lesz magasabb árú előfizetés, amely egyáltalán nem jelenít meg semmilyen reklámot.

Egyelőre nem világos, hogy mennyibe fog ez kerülni, de a vezérigazgató jelenleg nem elégedett a hirdetések működésével. Azt mondja, hogy „túl gyakoriak” és „túl nagyok”. A Twitter mindkét problémával foglalkozni fog az elkövetkező hetekben.

Vannak más tervek is a Twitter-élmény javítására. Például Musk azt is mondja, hogy jelenleg a legtöbb felhasználó lemarad a más országokban élő emberek „elképesztő tweetjeiről”. A nyelvi akadályt a legjobb tweetek fordítása és ajánlása fogja legyőzni más régiókból, feltehetően angolra fordítva.

Forrás: GSMArena