hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Új év van, az elmúlt 24 hónap alapjaiban változtatta meg mindenki életét, így felmerül a kérdés, hogyan hatott ez a vizuális tartalmakra és trendekre, mire kell odafigyelnie 2022-ben a márkáknak. 

Nem feltétlenül kell idén alapjaiban megváltoztatni a vizuális megközelítést, hiszen a hatékony márkaépítés kulcsfontosságú része a felismerhető, következetes stratégia kialakítása. De még így is biztos eredményeket hozhat a bejegyzések megjelenítési stílusának frissítése, vagy a fotózások és a termékbemutatók fogyasztói érdeklődéshez igazítása. A Depositphotos csapata a közelmúltban számos digitális marketingszakértőt kért fel a legújabb trendekre vonatkozó betekintésükre, és ezt párosította saját adataival, hogy összeszedje egy infografikában az idei év várható trendjeit. 

Metaverzum – elmosódik a határvonal a valódi és a virtuális világ között a VR és az AR technológiának köszönhetően. Megugrottak a keresések irodai avatarokra, futurisztikus 3D városokra és a virtuális világot ábrázoló képekre. 

Pszichedelikus művészet – Játékos és bátor motívumok, amik kicsit a 70-es éveket idézik. Élénk, magával ragadó és komplex vizuális alkotások keltik fel a figyelmet. Iszonyúan népszerű lett a kaleidoszkópos hatás, és a nagyon élénk színek. 

Mesterséges intelligencia által készített zene – Bár slágert még nem feltétlenül tud teljesen magától írni a mesterséges inteligencia, de a márkák már tudnak teljesen perszonalizált zenét géppel iratni. 

Visszatér az Y2K – Jó ha mindenki megismerkedik a retrofuturizmus fogalmával, mert a szakértők szerint ez most a divat. Nagyjából ez alatt azt kell érteni, ahogyan a 90-es évek végén az emberek a jövőt ábrázolták, csak kicsit modernebb megjelenésel. 

Tudomány – nem feltétlenül klasszikus tudomány, kissé sci-fis hatások népszerűsödnek idegenekkel, sötét árnyakkal, fémes anyagokkal, ami valószínűleg az űrutazás népszerűségének köszönhető. 

Saját magunk elfogadása – Régóta hangoztatott téma, ami 2022-ben is a terítéken marad. Egyszerű, őszinte, hiteles portrékra van szükség, amik önmagunk szeretetére öszöntöznek. 

Le az asszimetriával – 2022 egyik nagy trendje lesz a szakértők szerint a szabálytalanság. A katonás rend helyett asszimetria, túl nagy betűk, és a parallax hatás teheti izgalmasabbá az oldalakat. 

Magával ragadó minden – 3D hirdetések, AR-filterek, filterek, amik a vásárlást segítik, mind fontos szerephez jutnak idén. A fogyasztók azt szeretnék, ha a kezükben lévő mobillal, mindent el tudnának intézni. A vásárláson kívül a próbálást, a tesztelést és a személyre szabhatóságot is. 

Forrás: Social Media Today