A Watch Party, vagyis mikor arra ösztönzik egymást a Twitter felhasználói, hogy együtt nézzenek mozifilmeket vagy tévét, a karantén alatt új erőre kapott. Bár egyelőre csak a kanadai felhasználókról tettek közzé információkat, de valószínűleg máshol nagyjából hasonlóak a számok.
Az adatok alapján a Watch Party és a Netflix Party számai 500 százalékkal növekedtek, ami már olyan szám, hogy a Twitter elkezdett azon is gondolkozni, hogy hasonló kollaboratív megoldásokon gondolkozzon.
Általánosságban is megnézték, hogyan változott a felhasználói szokás, így kiderült, hogy sokkal többen készítenek videót, és eleve többen használnak digitális eszközöket, nőtt a streaming, sokkal többen hallgatnak podcasteket is.
Összességében azt ajánlják, hogy érdemes lehet a márkáknak is elgondolkozni a Watch Party műfaján, aminek kell egy házigazda, egy megfelelő hashtag, és akár máris új követőket lehet találni.
Forrás: Social Media Today