A Twitter bejelentette, hogy enyhíti a politikai hirdetésekre vonatkozó korlátozásokat, mivel több bevételre törekszik, miután Elon Musk 44 milliárd dolláros (36,4 milliárd GBP) értékben átvette a platformot .

A közösségi média platform 2019-ben betiltotta a politikai hirdetéseket, miután akkori vezérigazgatója, Jack Dorsey kijelentette, hogy az emberekhez politikai üzeneteket eljuttatni „keresni kell, nem vásárolni”.

A Twitter ezen irányelv megfordítását jelezte, és bejelentette, hogy a következő hetekben „kibővíti az általunk engedélyezett politikai hirdetéseket”. A Twitter biztonsági fiókjában közzétett bejegyzésben a cég azt mondta, hogy hirdetési politikáját összhangba hozza a TV-műsorszolgáltatók és más médiumok politikájával.

A bejegyzés hozzátette, hogy a Twitter, mint minden politikai változás esetében, gondoskodni fog arról, hogy „a tartalom felülvizsgálatával és jóváhagyásával kapcsolatos megközelítésünk megvédje az embereket a Twitteren”. Musk azonban a közelmúltban visszaállította az ellentmondásos felhasználókat, mint például Donald Trump és Andrew Tate, annak ellenére, hogy kezdetben ígéretet tett arra, hogy az ilyen lépéseket egy „tartalmi moderációs tanács” fogja elbírálni, amely azóta feloszlott.

Forrás: The Guardian