Röviden, tömören és velősen foglalta össze Elon Musk, mit gondol Parag Agrawal hosszas bejegyzéséről arra vonatkozóan, hogyan küzd a cég a spamek ellen. A bejegyzésre válaszul küldött egy kupac vidám kakit megjelenítő emojit.
Az egész előzménye az, hogy Musk parkolópályára tette a korábban bejelentett felvásárlást, merthogy nem tudni pontosan, hogy a Twitter-felhasználók hány százaléka bot, vagyis nem hús-vér ember, hanem algoritmus. A Twitter azt állítja, hogy kevesebb mint 5 százalék a nem valós felhasználók száma, de Musk szerette volna ezt egy független céggel is megvizsgáltatni. Agrawal erre a felvetésre tett közzé egy hosszú bejegyzést, amelyben elmondja, hogy minden közösségi oldalon gondot okoznak a spamek, naponta fél millió fiókot függesztenek fel emiatt, de összességében nagyon nehéz a jelenség ellen fellépni, mert sok spam-felhasználó mögött valós emberek állnak, ezért sokkal nehezebb kiszűrni ezeket, mint a botokat. Külsős vizsgálat pedig azért nem segíthet ezt a kérdést jobban megválaszolni, mert egészen egyszerűen nem állnak rendelkezésre azok az adatok, amelyek alapján egy külsős cég ezzel foglalkozni tudni.
Musk a kupac mellett arra hívta fel a figyelmet, hogy nem jó gyakorlat az, hogy a hirdetők nem tudják, hogy a hirdetésük hány valódi emberhez, és hány bothoz jut el, vagyis fogalmuk sincs egy-egy kampány sikeréről, és hogy mit kapnak a pénzükért.
Forrás: Vice