A Twitter újítása, hogy be lehet állítani, ki adhat választ a bejegyzésekre. Opcionálisan lehet választani az olyan lehetőségek közül, hogy bárki, senki, csak a megjelölt emberek, vagy azok, akiket a felhasználó követ. 

A Twitter angliai részlege most meg is mutatta, hogyan kattantak rá erre a lehetőségre márkák, és kik azok, akik előnyt kovácsolnak belőle. 

Senki sem válaszolhat

Ezt csinálta például a Heineken vagy a Marks&Spencer. Jól látszik, hogy sokkal erősebb az üzenet, nincs, ami félreviszi a kommunikációt, mindenki csak arra koncentrálhat, amit mondtak. Nem biztos, hogy minden esetben hatékony, de van, amikor tényleg olyan kinyilatkoztatás az üzenet, ami felett nincs vita. 

Twitter chat

De nevezhetjük interjúnak is, mikor csak az válaszolhat, akit megjelöltek. Például ahogyan az angol foci liga oldala beszélgetett a mentális egészségről. 

https://twitter.com/EFL/status/1263475891587473409

Együttműködések

De arra is alkalmas, hogy másokat szólítsanak meg vele, például mikor a KitKat csoki azt a kérdést kapta, hogy mi a kedvenc dala, akkor utána megkérdezett más márkákat is erről a fontos dologról. 

https://twitter.com/KITKAT/status/1298238333827645441

Poénok

És a véget nem érő poénlehetőség, amiben valaki feltesz egy kérdést, de nem engedi a kommentelést. Mint mikor a Twitter kitette, hogy kommentben várja, ha van náluk jobb applikáció.

Forrás: Twitter