Hamarosan a legbefolyásosabb fogyasztói szegmenssé növi ki magát a Z-generáció, amit sok márka még nem talál elég fontosnak annak ellenére, hogy egyre nagyobb a vásárlóerejük, vagy egészen egyszerűen nem értik, hogyan is forduljanak ehhez a generációhoz. 

Őket szoktuk úgy nevezni, hogy a digitális bennszülöttek, akik már nem csak termékekben, de üzenetekben gondolkoznak, és akiknél a digitalizáció, a digitális lehetőségek nem pozitívumok, hanem alapvető megoldások. Azok a márkák, akik lecsúsztak erről, hamarosan még jobban lemaradnak, amint belépünk a metaverzumba. 

A Rave Reviews csapata összeállított egy áttekintést a Z-generáció fogyasztási trendjeiről, és hogy ezek mit jelenthetnek marketing és hirdetésszervezési szempontból. Az infografikából többek között kiderül, hogy 

A Z generáció már éves szinten 143 milliárd dollárt költ, és további 127 milliárd dollárt költenek el a családtagjaik.

A Z generációsok 20 százaléka LMBTQ+-nak vallja magát, ami több mint 100 százalékos növekedés az előző generációkhoz képest, miközben a Z generáció összességében  is változatosabb.

A fiatalabb közönség fokozatosan eltávolodik a közösségi média platformjaitól, és más interaktív alkalmazásokban vesz részt, mint például a Roblox, a Fortnite és a Twitch, amelyek szintén kulcsfontosságú helyeivé váltak a digitális eseményeknek. Ez az a generáció, akitől egyáltalán nem állnak távol a játékokból ismert virtuális világok, így a metaverzumok is várhatóan gyorsan népszerűvé válnak közöttük. 

A részletek, és a márkáknak hasznos részleteket innen lehet elérni. 

Forrás: Ravereviews