Az elmúlt hetek a Twitternél Elon Muskról szóltak, pedig történt más fontos dolog is a platform életében, például nyilvánosságra hozták, hogy a tervezettnél nagyobb ütemben növekedett az aktív felhasználók száma a tavalyi évben. Ezzel együtt a reklámbevételek is növekedtek, az viszont a vártnál kisebb mértékben.
A legutóbbi negyedévben 1,2 milliárd dolláros bevétel mellett 513 millió dollár (412 millió font) nyereséget ért el. A platform napi aktív felhasználóinak száma 229 millióra nőtt, szemben az egy évvel korábbi 199 millióval – közölte a cég legfrissebb pénzügyi eredményeit közzétéve. Az új felhasználók száma az Egyesült Államokon kívül gyorsabban, 18,1 százalékkal nőtt, mint a hazai piacukon, ahol a számok 6,4 százalékkal nőttek a március végéig tartó 12 hónap során.
Ebben még nincsenek benne természetesen azok az adatok, hogy a felvásárlás híre hogyan hatott a piacokra.
Forrás: BBC